CIJENE DOSTAVE
- • Za sve narudžbe 3,49€ (26,30 kn)
- • Besplatna dostava za narudžbe iznad 45,00€ (pod uvjetom da kupac odabere besplatnu dostavu. U protivnom će biti naplaćena standardna cijena dostave 3,49€)
- Pouzećem (prilikom preuzimanja) i internet bankarstvom za narudžbe iznad 15,00€, Kreditnim i debitnim karticama (Visa, Maestro, Master i Diners), Paypal-om, Aircash i Keks Pay aplikacijom. Plaćanje pouzećem (prilikom dostave na kućnu adresu) moguće je plaćanje gotovinom ili karticama MasterCard, Maestro, Visa ili Union Pay International. Za sve vrste plaćanja vrijedi samo jednokratno plaćanje.
- Dostava na Vašu adresu u cijeloj Hrvatskoj: u kontinentalnoj Hrvatskoj unutar 24-48 sati, a na otocima od 2-5 radnih dana, ovisno o rasporedu isporuka kurirske službe koja vrši dostavu.
- Da biste koristili Internet trgovinu Nailpro možete i ne morate dovršiti proces registracije. Registracija kupcu omogućava čuvanje započetih narudžbi i naknadni pregled poslanih narudžbi.
- Putem Internet trgovine omogućujemo Vam kupnju svih dostupnih proizvoda. Kupnju ponuđenih proizvoda moguće je ostvariti u okvirima raspoloživih zaliha proizvoda.
- Po završetku procesa kupovine, dobit ćete potvrdu narudžbe na e-mail adresu koju ste naveli u obrascu za kupnju. U slučaju da iznimno nismo u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda iz bilo kojeg razloga, naš operater kontaktirat će Vas telefonski ili e-mailom kako bi se dogovorila isporuka zamjenskog proizvoda ili eventualno otkazivanje naručenog proizvoda.
- Sve cijene u Nailpro Internet trgovini izražene su u eurima (EUR) s uključenim PDV-om.
- U slučaju problema i nejasnoća prilikom procesa narudžbe slobodno kontaktirajte našeg operatera na e-mail: info@nailpro.hr ili na tel. 01/3535 989, ponedjeljak – petak 9:00 – 16:00 sati.
- Nailpro može odbaciti narudžbu, odnosno ne isporučiti robu ukoliko ustanovi da je došlo do zloupotrebe Internet stranice Nailpro ili utvrdi da su podaci na narudžbi nepotpuni odnosno netočni.
- Naručenu robu na području cijele Hrvatske dostavlja naš partner GLS, izravno u Vaš dom ili na radno mjesto, odnosno na adresu koju navedete u narudžbi. Dostava na području kontinentalne Hrvatske je unutar 24-48 sati, od ponedjeljka do petka.
- Ako naručitelj (primatelj) prilikom dostave nije kod kuće, dostavljač će na navedenoj adresi naručitelja ostaviti “obavijest o prispjeću pošiljke” na kojoj će biti naveden telefonski broj za dogovor oko termina ponovljene dostave unutar 8 dana. Nakon tog roka pošiljka se vraća pošiljatelju.
- Ako kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu, kupac treba neodložno o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
- Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio od prodavatelja, iako je roba stigla u ispravnom stanju, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca naknadu svih troškova koji su vezani za pakiranje i slanje prema primatelju.
- slika proizvoda prikazuju načelan izgled te način uporabe proizvoda kao i prezentaciju proizvoda kako to predviđa proizvođač. Slika ne prikazuje do detalja konkretan proizvod koji se isporučuje kupcu, stoga Nailpro preporuča kupcu da prilikom izbora proizvoda detaljno pregleda karakteristike proizvoda i opis proizvoda koji su navedeni u ponudi na Internet stranici Nailpro i dohvaćaju se klikom na proizvod.
- ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego odmah dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati k nama. AKO KUPAC NE REKLAMIRA OŠTEĆENJE AMBALAŽE DOSTAVLJAČU U TRENUTKU PREUZIMANJA PROIZVODA, SMATRA SE DA JE PREUZEO PROIZVOD S NEOŠTEĆENOM AMBALAŽOM.
- ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte Nailpro. Ako Nailpro organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu.
- ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste pošiljku, pažljivo otvorite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda.
- pažljivo pregledajte proizvod, njegova obilježja i funkcionalnost, npr. uključite uređaj u struju, ali nemojte proizvod koristiti ili njime rukovati ako namjeravate koristiti zakonsko pravo na raskid ugovora, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.
- mogućnosti zamjene proizvoda
- povratu proizvoda
- povratu novca
- servisnoj usluzi u slučaju potrebe popravka proizvoda
- drugim informacijama vezano za vaš prigovor/reklamaciju