Vaša košarica

Dostava, plaćanje i reklamacije

  • Kupnja i dostava
  • Cijena dostave : 
  • Dostava za sve narudžbe iznosi 29,00 kn. 
  • Besplatna dostava za narudžbe iznad 500,00 kn 
  • Vrste plaćanja: Pouzećem (prilikom preuzimanja) za narudžbe iznad 100,00 kn, Kreditnim i debitnim karticama (Visa, Maestro, Master i Diners), Internet bankarstvom, Paypal-om, Aircash i Keks Pay aplikacijom. Plaćanje pouzećem (prilikom dostave na kućnu adresu) moguće je plaćanje gotovinom ili karticama MasterCard, Maestro, Visa ili Union Pay International. Za sve vrste plaćanja vrijedi samo jednokratno plaćanje.
  • Dostava na Vašu adresu u cijeloj Hrvatskoj: u kontinentalnoj Hrvatskoj unutar 24-48 sati, a na otocima prema 3-5 radnih dana.
 
  • Registracija
  •  
  • Da biste koristili Internet trgovinu Nailpro možete i ne morate dovršiti proces registracije. Registracija kupcu omogućava čuvanje započetih narudžbi i naknadni pregled poslanih narudžbi.
  •  
  • Naručivanje 
  • Putem Internet trgovine omogućujemo Vam kupnju svih dostupnih proizvoda.
    Kupnju ponuđenih proizvoda moguće je ostvariti u okvirima raspoloživih zaliha proizvoda.
  • Po završetku procesa kupovine, dobit ćete potvrdu narudžbe na e-mail adresu koju ste naveli u obrascu za kupnju. U slučaju da iznimno nismo u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda iz bilo kojeg razloga, naš operater kontaktirat će Vas telefonski ili e-mailom kako bi se dogovorila isporuka zamjenskog proizvoda ili eventualno otkazivanje naručenog proizvoda.
  • Sve cijene u Nailpro Internet trgovini su izražene u kunama (HRK) s uključenim PDV-om.
  • Za slučaj ikakvih problema i nejasnoća prilikom procesa narudžbe slobodno kontaktirajte našeg operatera na e-mail: info@nailpro.hr ili na tel. 01/3535 989, ponedjeljak – petak 9:00 – 16:00 sati.
  • Nailpro može narudžbu odbaciti odnosno ne isporučiti robu ukoliko ustanovi da je došlo do zloupotrebe Internet stranice Nailpro ili utvrdi da su podaci na narudžbi nepotpuni odnosno netočni.
  •  
  • Dostava
  •  
  • Naručenu robu na području cijele Hrvatske dostavlja naš partner GLS, izravno u Vaš dom ili na radno mjesto, odnosno na adresu koju navedete u narudžbi. Dostava na području kontinentalne Hrvatske je unutar 24-48 sati, od ponedjeljka do petka.
  • Ako naručitelj (primatelj) prilikom dostave nije kod kuće, dostavljač će na navedenoj adresi naručitelja ostaviti “obavijest o prispjeću pošiljke” na kojoj će biti naveden telefonski broj za dogovor oko termina ponovljene dostave unutar 8 dana. Nakon tog roka pošiljka se vraća pošiljatelju.
  • Ako kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu, kupac treba neodložno o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
  • Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio od prodavatelja, iako je roba stigla u ispravnom stanju, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca naknadu svih troškova koji su vezani za isporuku. Ukoliko prodavatelj od kupca koji je odbio preuzeti naručenu robu ne uspije naplatiti troškove slanja i povrata paketa, kupac će izgubiti pravo kupovine putem Internet trgovine www.nailpro.hr
  • Povrati

* Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača fizička osoba Kupac ovlaštena je jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.

Iznimka od ovog ovlaštenja odnosi se na proizvode za koje čl. 79.  Zakona o zaštiti potrošača isključuje pravo na jednostrani raskid ugovora o čemu će vas Nailpro posebno upozoriti u ponudi konkretnog proizvoda. Preporučamo čitati opis proizvoda koji se otvara klikom na proizvod.

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku

Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju. 

Vaš zahtjev za zamjenu ispravnog proizvoda (npr. neodgovarajuća boja laka, gela itd.)  koji ste kupili smatrat će se jednostranim raskidom, pa Vas molimo da u tom slučaju obavezno ispunite obrazac za povrat proizvoda koji možete preuzeti na ovom linku kako bismo znali da prilikom raskida želite zamjenu proizvoda. Proizvode (povrat ili zamjena) potrebno je dostaviti na adresu: Nailpro Hrvatska., Dimitrija Demetra 1a, 43000 Bjelovar.
U slučaju jednostranog raskida ugovora  bez zamjene proizvoda, postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača članak 77. mora izvršiti povrat robe bez odgađanja u roku od 14 dana od kada je trgovca obavijestio o svojoj odluci da raskida ugovor, te sam mora snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora. Ukoliko kupac želi, može se obratiti Nailpro na info broj ili mail adresu info@nailpro.hr radi pribavljanja  obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda od strane Nailpro. Nailpro poziva kupca da proizvod zapakira u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom što je utvrđeno kao obveza potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora u zakonskom roku od 14 dana. Nailpro obavještava kupce da će umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda u odnosu na oštećenje ambalaže odnosno oštećenje proizvoda utvrđivati za svaki vraćeni proizvod pojedinačno te će o utvrđenom obavijestiti kupca nakon primitka vraćenog proizvoda ako postoji potreba za naknadom.

Nailpro preporuke vezano za proizvode, preuzimanja proizvoda, postupanje s proizvodom a u vezi s jednostranim raskidom ugovora u zakonskom roku od 14 dana: 

  • slika proizvoda‎ prikazuju načelan izgled te način uporabe proizvoda kao i prezentaciju proizvoda kako to predviđa proizvođač. Slika ne prikazuje do detalja konkretan proizvod koji se isporučuje kupcu, stoga Nailpro preporuča kupcu da prilikom izbora proizvoda detaljno pregleda karakteristike proizvoda i opis proizvoda koji su navedeni u ponudi na Internet stranici Nailpro i dohvaćaju se klikom na proizvod.    
  • ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego odmah dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati k nama. AKO KUPAC NE REKLAMIRA OŠTEĆENJE AMBALAŽE DOSTAVLJAČU U TRENUTKU PREUZIMANJA PROIZVODA, SMATRA SE DA JE PREUZEO PROIZVOD S NEOŠTEĆENOM AMBALAŽOM.
  • ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte Nailpro. Ako Nailpro organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda. 
  • ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda.
  • pažljivo pregledajte proizvod, njegovu prirodu, obilježja i  funkcionalnost (npr. aktivirajte uređaj na struju, ali nemojte proizvod koristiti ili njime rukovati ako namjeravate koristiti zakonsko pravo na raskid ugovora, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.  

Rukovanjem/korištenjem proizvoda smatra se primjerice brusilica za nokte, usisavač prašine ili lampa za nokte. Rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.

Nailpro obavještava kupce da su uređaji za profesionalnu upotrebu posebno označeni. Uređaji koji nemaju takvu oznaku nisu predviđeni za profesionalno korištenje i nije ih preporučljivo koristiti u profesionalne svrhe jer takva vrsta kvara nije pokrivena jamstvom te u tom slučaju trošak popravka snosi Kupac. Ukoliko ovlašteni servis utvrdi da se radi o opisanoj vrsti kvara, Nailpro neće moći preuzeti odgovornost niti trošak prouzrokovan postupanjem kupca protivno ovoj obavijesti. 

U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Nailpro ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda. 
Nailpro odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata kupac će primiti u roku od 10 dana putem maila. Povrat novčanih sredstava kupcu bit će izvršen najkasnije u roku od 5 dana od datuma upućivanja obavijesti kupcu.

Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva. Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći u Zakonu o zaštiti potrošača ( Narodne novine 41/2014, 110/2015, 14/2019).

Povrat robe trebate izvršiti na adresu našeg distribucijskog centra:

Nailpro Hrvatska
Dimitrija Demetra 1a
43000 Bjelovar

Reklamacije i prigovori

Ukoliko ustanovite da je proizvod koji ste kupili neispravan ili oštećen, molimo vas da nas u roku od 14 dana od datuma primitka proizvoda odnosno primitka zadnjeg proizvoda iz narudžbe kontaktirate i slijedite navedene korake:

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na info@nailpro.hr, ili telefonski na 01 3535 989
Ovisno o Vašem prigovoru/reklamaciji poslat ćemo Vam informaciju o:

  • mogućnosti zamjene proizvoda
  • povratu proizvoda
  • povratu novca
  • servisnoj usluzi u slučaju potrebe popravka proizvoda
  • drugim informacijama vezano za vaš prigovor/reklamaciju

U slučajevima zamjene ili povrata proizvoda nakon dogovora s Vama na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kada proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod izvršavamo u roku 2-3 dana, a najkasnije u roku 14 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na  01 3535 989  ili e-mailom na info@nailpro.hr

U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.

Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati u Nailpro. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.

Ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte Nailpro. Ako Nailpro organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.

Detaljnije pogledajte u Općim uvjetima poslovanja Nailpro u dijelu Trajanje i raskid ugovora (jednostrani raskid ugovora od strane kupca).

Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vaš prigovor/ reklamaciju.

Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS – http://ec.europa.eu/odr.

U slučaju neriješenih prigovora potrošači mogu rješavati potrošački spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16) . Trgovac Nailpro Hrvatska će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: sudcasti@hgk.hr

VAŽNE NAPOMENE:

– Rok uručenja počinje teći od trenutka slanja pošiljke!

– Narudžbe zaprimljene petkom iza 12h, subotom i nedjeljom realiziraju se ponedjeljkom, ukoliko je ponedjeljak radni dan.

– Subota, nedjelja i praznici se ne računaju kao radni dani za uručenje pošiljaka.

Svaki kupac (naručitelj) je odgovoran za kreiranu narudžbu, te ju je stoga dužan preuzeti.

Ukoliko kupac odbije preuzeti pošiljku bez obrazloženja, gubi pravo kupovine sa opcijom plaćanja pouzećem (prilikom preuzimanja).

Za sve ostale informacije oko reklamacija, povrata i sl. molimo pogledajte naše UVJETE KORIŠTENJA

Brza dostava

Unutar 24-48 sati

Mogućnost povrata

14 dana od kupovine

Garancija kvalitete

Jamstvo na sve proizvode

100% Sigurna kupovina

Pouzećem / NetBanking / Karticama / Aircash / Paypal / Keks Pay