Vaša košarica

FAQ

Najčešće postavljana pitanja

Sve narudžbe zaprimljene putem web trgovine ili telefonski dostavlja GLS. Trošak dostave za sve narudžbe iznosi 3,99 eur bez obzira na lokaciju. Za narudžbe iznad 65,00 eur dostava je besplatna.

Sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 12:00h realiziraju se i šalju isti dan te su u pravilu već slijedeći radni dan na isporuci, izuzev nekih otoka gdje dostava može biti u roku 4-5 radnih dana. Narudžbe zaprimljene iza 12:00h, realiziraju se i šalju slijedeći radni dan.

Ukoliko zaprimite oštećen proizvod, dovoljno nas je kontaktirati u najkraćem roku putem maila na info@nailpro.hr i poslati fotografiju oštećenog proizvoda. U najkraćem mogućem roku ćemo vam poslati novi proizvod na naš trošak.

Najvažnije je da imate originalni račun jer bez njega ne možemo priznati reklamaciju. Ukoliko je uređaj pod garancijom, obavijestite nas o kvaru putem maila ili telefona, a mi ćemo poslati GLS da preuzme uređaj na vašoj adresi. Reklamirani uređaj šaljemo na servis i vraćamo na vašu adresu nakon što bude popravljen. Ukoliko se uređaj ne da popraviti ili je popravak neisplativ, poslati ćemo vam novi uređaj.

Ako ste zaprimili krivi proizvod, poslati ćemo vam onaj koji ste naručili na naš trošak. Ako ste zaprimili ono što ste naručili ali niste zadovoljni npr. nijansom boje i želite proizvod zamijeniti drugim, tada sami morate snositi trošak slanja kupljenog proizvoda na našu adresu i slanje novog (zamijenjenog) proizvoda na vašu adresu.

Narudžbu možete platiti Pouzećem (prilikom preuzimanja) iznad 14,00 eur, Kreditnim i debitnim karticama (Visa, Maestro, Master i Diners), Internet bankarstvom, Paypal-om, Aircash i Keks Pay aplikacijom. Plaćanje pouzećem (prilikom dostave na kućnu adresu) GLS-u možete platiti gotovinom ili karticama MasterCard, Maestro, Visa ili Union Pay International. Za sve vrste plaćanja vrijedi samo jednokratno plaćanje.

Ostala pitanja i odgovori

Da biste kupovali u našoj Internet trgovini, možete i ne morate dovršiti proces registracije. Registracija kupcu omogućava čuvanje započetih narudžbi i naknadni pregled poslanih narudžbi.

Za kupovinu putem naše internet trgovine ne morate imati firmu niti obrt. Naši proizvodi su dostupni svima, ali isto tako napominjemo da su svi proizvodi za profesionalnu upotrebu, te stoga ne odgovaramo za nestručno rukovanje istima.

Za svaku narudžbu izdajemo R1 račun na ime kupca. Ukoliko trebate račun na firmu ili obrt, na stranici Naplate postoji opcija za upis podataka za izdavanje R1 računa na firmu ili obrt. Ako je račun već kreiran, naknadno izdavanje R1 računa na firmu ili obrt nije moguće.

Svaku narudžbu je moguće otkazati do trenutka otpreme paketa. Ako vaša narudžba još nije poslana, možete ju otkazati putem maila na  info@nailpro.hr Poslanu narudžbu nije moguće otkazati.

Ako vaša narudžba još nije poslana, to možete učiniti slanjem maila na info@nailpro.hr Ako je narudžba već poslana, na mail će vam stići potvrda slanja pošiljke od stane GLS-a sa opcijom promjene adrese ili termina dostave.

Na dan dostave GLS će vam poslati obavijest o isporuci paketa. U obavijesti ćete imati mogućnost promjene datuma ili adrese. Također ćete zaprimiti telefonski broj dostavljača sa kojim možete dogovoriti termin dostave. GLS vašu pošiljku vozi na isporuku do 3 puta!

Nakon završene narudžbe kupac dobiva automatsku poruku o potvrdi narudžbe na email i putem sms poruke. Ako niste zaprimili potvrdu narudžbe vjerojatno je niti mi nismo zaprimili ili je prilikom naručivanja upisana kriva email adresa ili broj telefona. Provjeru vaše narudžbe možete lako provjeriti slanjem upita na info@nailpro.hr 

Izmjene u narudžbi (dodavanje ili uklanjanje proizvoda) mogu se izvršiti sve do otpreme narudžbe. Ako je narudžba poslana, izmjene više nisu moguće. Izmjenu narudžbe možete zatražiti putem emaila na info@nailpro.hr

Ako je paket oštećen nemojte ga preuzimati, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da paket vrati k nama. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, fizička osoba Kupac ovlaštena je jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Opširnije o povratu kupljene robe možete pronaći u našim Uvjetima korištenja: https://nailpro.hr/uvjeti-koristenja/

Rok uručenja počinje teći od trenutka slanja pošiljke. Narudžbe zaprimljene do 12:00h radnim danom šalju se isti dan. Narudžbe zaprimljene petkom iza 12:00h, subotom i nedjeljom realiziraju se ponedjeljkom, ukoliko je ponedjeljak radni dan. Subota, nedjelja i praznici se ne računaju kao radni dani za uručenje pošiljaka.

Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio od prodavatelja, iako je roba stigla u ispravnom stanju, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca naknadu svih troškova koji su vezani za pakiranje i isporuku na temelju dokaza o kreiranoj narudžbi i osobnih podataka unutar narudžbe.

Brza dostava

Unutar 24-48 sati

Mogućnost povrata

14 dana od kupovine

Garancija kvalitete

Jamstvo na sve proizvode

100% Sigurna kupovina

Pouzećem / NetBanking / Karticama / Aircash / Paypal / Keks Pay